Поповнення рахунку

УВАГА!

 

Шановні Абоненти, у зв'язку із загостренням економічної та політичної ситуації в країні, Банк "Фінанси та Кредит" зіткнувся з затримками погашень заборгованості за кредитами великими позичальниками - юридичними особами, що негативно відобразилося на рівні платоспроможності Банку. З цього приводу Адміністрацією мережі VOLNET було прийнято рішення щодо тимчасової призупинки в використанні поточного особистого рахунку, та були відкриті нові рахунки із наступними реквізітами:

 

  1). Для абонентів м.Нововолинськ та Іваничівського району Волинської області:

 

  ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО банку 303440
  ФОП Хрульов С. С.
  ЄДРПОУ/ДРФО: 3121621935
  Р/р 26009055505243, валюта UAH (Українська гривня)

 

  2). Для абонентів м. Ковель та Ковельського району Волинської області

 

  ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО банку 303440

  ФОП Коновалов Богдан Іванович

  ЄДРПОУ/ДРФО: 3058708219

  Р/р № 26007055504707, валюта UAH (Українська гривня)

 

  3). Для абонентів Володимир-Волинського району Волинської області:

 

  ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО банку 303440

  ФОП ДЗIВИЧКЕВИЧ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

  ЄДРПОУ/ДРФО: 2905604413

  Р/р № 26009055502718, валюта UAH (Українська гривня)

Банківський платіж

 

Шановні абоненти. Поповнити свій особистий рахунок можна через будь-який банк . Звертаємо Вашу увагу на те, що банки можуть брати комісію за свої послуги, яка може складати від 2 грн і більше. Даний комісійний платіж бере на себе абонент. Тобто, якщо необхідно поповнити рахунок на 90 грн, то в касу банку треба оплатити абонплату плюс комісію (наприклад 90+2 грн). Також інформуємо, що платіж через банк не є миттєвим ізгідно законодавства банк має право переказувати кошти до 3-ох робочих днів. Поки Ваші кошти не надійдуть на наш рахунок, оператор не має права вносити їх.

 

Наші рекомендації щодо оплати через банк:

 

Щоб Ваші кошти максимально швидко і з найменшою комісією прийшли на наш рахунок, рекомендуємо зробити наступне:

 

1) Якщо Ви проводите платіж через Приват24 уважно заповніть платіжку, вказавши при цьому прізвище та ініціали особи на яку виписаний договір, а також номер договору, при оплаті у відділеннях банків також вказуйте прізвище та ініціали особи на яку виписаний договір та номер договору, після отримання квитанції перевірте правильність написання даних та суми оплати.

 

2) Здійснюйте платіж на 3-4 дні раніше, ніж у Вас закінчаться кошти на рахунку (баланс можна побачити в особистому кабінеті) - це знівелює затримку по транзакції банку і, відповідно, у Вас не виникне перерви у наданні послуги. Якщо припадають вихідні або святкові дні , то враховуйте їх, оскільки в такому випадку платіж йтиме довше (наприклад при поповненні рахунку у п’ятницю,гроші надійдуть у понеділок)

 

3) Оплати у відділенні ПриватБанк, йдуть найшвидше і комісія мінімальна. Якщо оплата проводиться через інший банк, то платіж може йти довше у зв'язку з транзакцією між банками.

 

4) Для того щоб поповнити Ваш рахунок за допомогою термналів Приватбанку Вам необхідно пройти наступні кроки:

 

Оберіть пункт "Оплата іншиг послуг або Популярні (Малюнок 1)" => Далі пункт "Телекомунікації" => Пункт "Інтернет (Малюнок 2)" => Оберіть зі списку ФОП Дзівічкевич В.М або знайдіть  по коду 2905604413 (Малюнок 3) => Далі введіть Ваші ПІБ, номер договору та суму платежу (Малюнок 4) => Натисніть на кнопки "Оплатити". Далі слідуйте інструкціям терміналу.

 

УВАГА! Платіж через термінал Приватбанку є аналогічним до банківського платежу по квитанції, тому він не є миттєвим і, відповідно, може виникати затримка у нарахуванні коштів на Ваш рахунок. Наполегливо рекомендуємо здійснвати платіж за день-два до закінчення коштів на рахунку, щоб уникнути простою в отриманні послуги. Комісію за послуги терміналу сплачує абонент!


 
Малюнок 1. Оплата ішнших послуг   Малюнок 2. Інтернет
     
 
Малюнок 3. ФОП Дзівічкевич В.М.   Малюнок 4. ПІБ, № Договору та сума платежу


Всі перераховані кошти зараховуються на Ваш особистий рахунок у системі "Мій.NET"